Från tjock brud i fettförpackning till tuff brud i snyggt fodral

Min viktresa från fetma till normalvikt med gastric bypass till min hjälp

Sjukvårdsrådgivningen och ettårs kalas.

Kategori:

Igår fyllde bästa kompisens dotter ett år. Det skiljer bara 8 dagar mellan henne och W. Helt oplanerat faktiskt. Jag och K fick beräknad ankomst datum med en veckas mellanrum och sen lyckades vi gå över tiden nästan lika länge. Jäkligt kul faktiskt. Så för ett år sedan gick jag omkring och var höggravid och bitter över att K hade gått över till "andra sidan" och lämnat graviditeten bakom sig.

Så igår var vi på kalas hela dagen. W lekte av sig och jag tyckte att det var lite lagom roligt att sitta och mumsa på min modifast chokladpudding när de andra åt god Västerbotten paj och tårta (som för övrigt jag slängde ihop utan att få smaka)... Men men. snart är det över och jag får i alla fall äta vanlig soppa.

Vågen visade för övrigt sjukvårdsrådgivningen idag. Alltså 117,7. :) -9, 5 kg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: