Från tjock brud i fettförpackning till tuff brud i snyggt fodral

Min viktresa från fetma till normalvikt med gastric bypass till min hjälp

Ojojoj...

Kategori: Allmänt

Jodå, det var en stund sedan jag skrev. Vi har haft fullt upp här hemma. Det tar tid att äta och lära sig att äta långsamt och inte kasta i sig maten. M har varit hemma men nu jobbar han igen så nu får jag hjälp av mamma och pappa med att ta hand om W. 
 
Kramperna i magen berodde på förstoppning trodde Aleris så jag fick iväg och köpa ett klyx och tja, det onda släppte som dom hade väl rätt. 
 
Annars går det bra. Viktnedgången har stannat av lite nu när jag börjat att äta pure mat. Vågen står på 107,5.. Bara 3 ynka hekto till att jag ska gått ner 20 kilo. Syrran skulle ta med sig sina urkrympta kläder till påskfesten hos mamma på fredag så förhoppningsvis kommer jag i några av hennes kläder. Det hade varit underbart! Mina jeans är alldeles för stora så nu går jag omkring i mjukisbyxor eller strumpbyxor och kjol. 
 
Jag längtar till våren kommer på riktigt så man kan gå ut och njuta ordentligt. Är så less på denna snö. 
 
Nu ska jag äta lite dillstuvad potatis och kallrökt lax. Det ser äckligt ut när man mixat det men det är sjukt gott! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: